Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
společnosti Grapefruit Company s.r.o.,
IČ 046 63 586, se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1
I. Výklad pojmů
Poskytovatel:
Grapefruit Company s.r.o.
IČ: 046 63 586
DIČ: CZ04663586
se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1
zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 251692
emailová adresa: info@grapefruit.cz
Bankovní spojení: č.ú. 115-1636730257/0100
vedený u Komerční banky a.s.
IBAN: CZ8001000001151636730257
Služby: Poskytovatel poskytuje svým klientům služby zejm. v oblasti zprostředkování prodeje reklamního a inzertního prostoru v reklamních sítích a PPC systémech a na webových stránkách subjektů, se kterými má navázány obchodní vztahy. Dále je Poskytovatel oprávněn poskytovat služby, jako je tvorba nebo optimalizace webových stránek pro vyhledávače, správa stránek na sociálních sítích, poradenství v oboru webové analytiky, poradenství v oblasti budování značky, realizaci výzkumů, příprava kreativních řešení, odborné poradenství v oblasti digitálního marketingu, školení a vývoj webových aplikací.
Klient: Právnická či fyzická osoba, která uzavře s Poskytovatelem smlouvu o poskytování Služeb.
Smlouva: Smlouva o poskytování Služeb uzavřená mezi Poskytovatelem a Klientem.
VOP: Tyto všeobecné obchodní podmínky.
II. Smlouva o poskytnutí Služeb, podmínky poskytování Služeb
- Poskytovatel poskytuje Klientům Služby na základě Smlouvy, která je mezi nimi uzavřena písemnou akceptací řádné písemné objednávky Klienta, která je nabídkou k uzavření Smlouvy, Poskytovatelem.
- Řádná objednávka Služeb musí být učiněna prostřednictvím řádně, pravdivě a kompletně vyplněného a podepsaného objednávkového formuláře Poskytovatele, který Poskytovatel zveřejnil na svých webových stránkách, popř. jiným způsobem Klientovi poskytnul. Klient je povinen v objednávkovém formuláři zejm. uvést své identifikační údaje, podrobně specifikovat objednávané Služby, a to včetně jejich rozsahu, celkového objemu do Služeb investovaných finančních prostředků, příp. cílové skupiny poskytovaných Služeb atp.
- Řádnou objednávku učiněnou v souladu s ustanovením předchozího odstavce je Klient povinen doručit Poskytovateli nejméně 5 pracovních dnů před zahájením poskytování Služeb, a to prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, e-mailu nebo datové schránky. Po předchozí domluvě s Poskytovatelem může Klient objednávku Poskytovateli doručit i v podobě naskenované objednávky zaslané e-mailem. Přijetí objednávky Poskytovatel Klientovi potvrdí na jeho písemnou žádost. V případě, že ve lhůtě 10 pracovních dní ode dne doručení objednávky Klienta Poskytovatel Klientovi nezašle písemné přijetí tohoto návrhu k uzavření Smlouvy, platí, že Smlouva uzavřena nebyla.
- V případě poskytování dlouhodobých služeb (zejm. správy sociálních sítí klienta, správy výkonnostních kampaní) poskytovaných Klientovi Poskytovatelem se jejich poskytování sjednává na dobu neurčitou a Klientovi účtuje za každý započatý kalendářní měsíc jejich poskytování. Poskytování těchto dlouhodobých služeb je Klient oprávněn vypovědět s jednoměsíční výpovědní dobou, jejíž běh počíná prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po dni, v němž byla výpověď doručena Poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn poskytování dlouhodobých služeb Klientovi účtovat i v průběhu výpovědní doby.
- Poskytovatel je oprávněn odmítnout Klientovu objednávku i bez udání důvodu, avšak zejm. v případech, kdy by objednávané Služby byly v rozporu s aplikovatelnými právními předpisy nebo zájmy Poskytovatele.
- Poskytovatel má právo neposkytnout Služby nebo jejich poskytování přerušit na dobu neurčitou zejm. v případech, kdy mu v tom brání vyšší moc nebo provozní či jiné překážky na straně Klienta nebo třetí osoby. V takovém případě není Poskytovatel povinen k náhradě jakékoli újmy Klientovi.
- V případě, že Klient Poskytovateli v objednávce Služeb nebo během jejich poskytování uvede jakékoli nepravdivé nebo zkreslené údaje, nese veškerou odpovědnost za případnou újmu tím způsobenou.
- Poskytovatel žádným způsobem neodpovídá za pravdivost, úplnost nebo správnost jakýchkoli údajů nebo informací, které mu Klient za účelem jejich prezentace třetím osobám předá, příp. které Klient sám prostřednictvím Služeb zveřejní.
- V případě prodlení Klienta s jakoukoli úhradou Služeb nebo jiné platby Poskytovateli je Poskytovatel oprávněn pozastavit poskytování Služeb Klientovi nebo s ním nezapočít. O dobu tohoto prodlení Klienta se prodlužuje příp. ujednaná doba nebo lhůta pro poskytnutí Služeb Poskytovatelem.
- Zasláním jakýchkoli podkladů v jakékoli podobě, které jsou nebo mohou být předmětem ochrany upravené zejm. právem duševního vlastnictví, Klient Poskytovateli prohlašuje, že je oprávněn s těmito podklady disponovat a takto nakládat.
III. Cena a úhrada služeb
- Klient je povinen zaplatit Poskytovateli za Služby cenu ve výši 1.200,- Kč bez DPH za započatou hodinu práce Poskytovatele, nebylo-li sjednáno jinak.
- Cena za Služby vč. DPH je splatná na základě faktury vystavené Poskytovatelem, a to ve lhůtě splatnosti uvedené na příslušné faktuře. Prodlení s poskytováním Služeb způsobené okolnostmi na straně Klienta nebo třetí osoby nemá vliv na splatnost faktury za Služby.
- Klient souhlasí s vystavením a zasláním faktury v elektronické podobě.
- V případě prodlení Klienta s úhradou ceny Služeb má Poskytovatel právo jak na zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení, tak od Smlouvy odstoupit. Ujednání o smluvní pokutě nemá vliv na povinnost náhrady příp. škody Poskytovateli.
- Je-li Klient v prodlení s úhradou faktury, je povinen zaplatit Poskytovateli administrativní poplatek ve výši 500,- Kč za zaslání písemné upomínky; tato může být Poskytovatelem zaslána i elektronicky na emailovou adresu uvedenou Klientem v objednávce.
IV. Závěrečná ujednání
- Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti okamžikem jejich zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele, popř. poskytnutí Klientovi jiným způsobem.
- Znění VOP je Poskytovatel oprávněn jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.
- Veškeré smluvní vztahy mezi Poskytovatelem a Klientem se řídí právním řádem České republiky.
- V případě vzniku sporu mezi Poskytovatelem a Klientem je dána pravomoc soudů České republiky. Je-li Klient podnikatel, sjednává se místní příslušnost obecného soudu Poskytovatele.
- Tyto VOP tvoří nedílnou součást Smlouvy.
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 23.12. 2020
Grapefruit Company s.r.o.